

Днес "HiPP" работят с мрежа от над 6000 земеделски стопани, които са сред най-големите производители на биологично произведени суровини. Под управлението на тримата братя Клаус, Георг и Паулус Хип, компанията бързо налага детските си храни, а марката става лидер на немския пазар. Мотото "Най-доброто от природата. Най-доброто за природата." става отправна точка за растежа на семейната компания и постоянното обогатяване на продуктовата ѝ гама. "HiPP" е първият голям европейски производител на храни, който въвежда системата EMAS, за опазване на околната среда. Тъй като системата е въведена през 1995 г., компанията успява да намали потреблението си на вода с две трети, а потреблението на енергия – наполовина. 97% от всички отпадъци на производството се рециклират.
Освен родителите, които ще прочетат и оценят тази информация, има и още една, най-важна част от човечеството - нашите бебета, които казват - да, обичам тази храна, защото ухае на природа, на слънце, на чиста вода и... на мама.
Пюрета "Hipp"
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() | |||||||||
|
|||||||||
![]() |