Превъплъти се в талантлива дизайнерка с комплекта от "Educa"! Той е подходящ за млади дами над 6-годишна възраст и се състои от кукла и над 150 дрехи и аксесоари за декориране и обличане. Инструкциите в кутията ще те преведат през необходимите стъпки за сътворяване на неповторими красиви тоалети и прически! Кое ще бъде твоето вдъхновение днес - морското дъно или утро в гората? Красивата кукла е изцяло в твоите ръце! ... |
|
Комплектът е част от серията My Model , където ще откриете още интересни продукти. ... Превъплъти се в талантлива дизайнерка с комплекта от "Educa"! Той е подходящ за малки дами над 6-годишна възраст и се състои от кукла и над 150 дрехи и аксесоари за декориране и обличане. Инструкциите в кутията ще те преведат през необходимите стъпки за сътворяване на неповторими красиви тоалети и прически! Кое ще бъде твоето вдъхновение днес - VIP вечеря или Диско танци? Красивата кукла е изцяло в твоите ръце! ... |
|
It is winter. It is raining and Tom is bored. He hates working in the library. He wants to be an artist and a photographer. But he failed his exams. So he can't go to art college. Then door of the library opens ans a girl walks in. A beautiful girl in a red coat. She smiles at him - and Tom falls in love. This book is in British English and here you can find a story, points for understanding comprehension questions. Free resources including worksheets, tests and author data sheets at www.macmillanreaders.com . ... |
|
Автономните системи са инфраструктурната тъкан на съвременното технологично общество и присъства като почти неосезаемо обкръжение при един от нас - и в бита ни, и в публичната, и в индустриалната среда. Те са малкият мозък на всеки робот. Настоящото издание представя основните принципи на проектиране и приложение на автономните системи и системите за обработка в реално време, които са компютърно базирани модули за управление и автоматизация в производството, автономната роботика, системите за мобилни персонални комуникации, интерактивните мултимедии, интелигентните сензори, някои контекстно-специфични информационни ... |